Kommer du ihåg hur vi brukade stanna uppe hela natten och prata

Foto:Jag | Modeller:Emma och Sara | Tillägnat:Felicia
Skönt med pauser sådär. Halsen krångar. Måste plugga. Solen skiner. Och det är väl det. Jag kanske ska börja uppdatera igen, kanske. Har ni förresten tänkt på hur många gånger man säger eller tänker 'jag tycker' 'jag tänker' 'jag vill' varje dag? Jag vet inte om jag tycker att jag säger det för många gånger, kanske, jag tänker på det. Någon mer än jag som inte orkar skolan?
Li

Du är absolut inte ensam om att inte orka skolan! Men snart är det lov, så det är bara att kämpa! Det kommer du klara galant, för du är bäst! :D
Stora kramar <3

2013-05-10 | 20:02:38
Anonym

hur går det med ditt modellande?

Svar: Det rullar på, går lite segt då och då. Tackar som frågar :)
Emma

2013-05-17 | 23:11:33
Emma

Vilka snygga bilder! Vad gör ni inom fotot nu? :)

Svar: Tack Emma!! :) Nu håller vi på med att härma ett porträtt som är minst 100 år gammalt, vad håller ni på med?
Emma

2013-05-22 | 17:41:46
Blogg: http://www.emmajohnsons.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0