Vad som gör vissa dagar

Och sist uppe sitter självklart jag. Men paniken, stressen och pressen i halsen. Jag visste att det skulle bli att jag satt och panikade över denna promemoria (PM) sista kvällen. Det är därför jag velat ha påsk, så att denna nedrans uppgift skulle vara över. Jag blev klar i tid också! Men när jag ska lämna in mitt PM, klockan är väl 23.57 kanske och den ska vara innte 23.59 senast, så bestämmer sig internetet för att inte ansluta. Kul va? Så där sitter jag med panik, stress och press med ett internet som inte fungerar. Sedan börjar det fungera igen vid 00.13, vad är vitsen med det? 
Bortsett från det så har jag haft en ganska bra dag. Det bar påskäggsjakt i skolan idag och jag fick ett litet med godis, weho. Sedan efter skolan gick jag och hämtade kläder från Ann-Sofie BACK som jag beställt för att jag jobbar för henne. Det var 2 tröjon sen en ball jacka. Den hade jag längtat efter! Dock blev det ingen svart som jag egentligen ville men denna är också cool och lite mer speciell. Det är typ bomber jacka, så snygg! Så ja det gjorde ju dagen. Och nu kan jag förklara att jag har lov.
Såhär såg det ut för mig vid 22 tiden ikväll när jag tog en paus och åt goda kesella och värmda hallon (lite för värmda hehe)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0