Let's agree that we disagree.

Idag, idag, idag. Idag är det långfredag. Ledig fredag. Jag är ensam hemma med mina föräldrar över påsken, inga syskon hemma och inget landställe att åka till. Usch och fy vad jag saknar det stället. Jag trivdes så bra där. Och alla minnen och den otroligt vackra himlen sprängfull av stjärnor, varje millimeter var täckt och en måne som gav ifrån sig ett klart ljus och sen är det ju min kära vän.

Men det finns saker på den ljusa sidan också! (jag har börjat med att försöka se saker och ting från den ljusa sidan) och det är dels att jag får mer utav den goda traditionella maten mamma gör här hemma (tjockisen i mig talar) och att jag nu får utrymmet att fixa och dona med mitt rum som ska bli klart. Jag har slutat leka snäll och nu hör jag mitt eget, de andra i familjen får ta tummen ur röven själva. Bara idag har jag kommit en bit på vägen! Nu har jag paus men inte länge till....
Bilden är på mig, tagen och redigerad av min kära vän Emma


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0