Att ha ett liv värt att leva

Den här helgen som varit har inte ens varit en helg, känns det som. Har liksom inte gjort nånting. Jag har tittat en massa film (jag har bl.a tagit mig igenom 2 sköna klassiker från 80-talet, the breakfast club och sixteen candles(dog lite i båda filmerna)) och ätit en del choklad och sedan gått på promenader. Sådana här helger kan vara rätt behövliga och sköna, ibland. Men nu känns det som om det inte ens varit helg, typ. Och sen imorgon är det ju då måndag igen. Ibland kan det vara så skönt med helg, men sen ibland inte. På något sätt.
Nu ligger jag i sängen med bebis bredvid mig, kan inte riktigt sova. Det är lite skönt men oskönt också. Det är skönt för nu bara ligger jag och tänker. Ni skulle förvåna er för allt som händer i mitt huvud. Ibland blir jag helt fast i mina egna tankar och glömmer omgivningen. Men det är också det som gör det oskönt. Jag orkar inte tänka mer nu, jag vill jag vill men inget händer, det tänker jag på. Det och sedan att det blir så jobbigt att gå upp imorgon om jag legat och grubblat halva natten. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0