We are the true freedom fighters, we come from everywhere, we believe in everything, we are open to everyone, everyone. Conecting is our stratigie, this is all Home. Welcome to our world.

Rubriken ni ser ovan fick jag från en reklam. En mycket bra liten trudilutt tyckte jag, så jag sparade ner den.
Mitt sommarjobb är nog något utav det roligaste, men trött blir man! Speciellt nu när det är dagkollo och en massa barn kommer och ska lära sig om hästarna. För er som missat så jobbar jag på en 4H-gård här i Spånga/Tensta med djur som getter, får, hästar etc. Visst är det mysigt och härligt men det kommer ju mycket arbete till också. Och idag har jag lidit av huvudvärk.
'
På tal om mitt sommarjobb då så berättade jag om inriktningen jag går i skolan, estet-foto, och nu tror dom att jag är värsta bra och dom vill att jag ska ta med mig kameran och ta massa fina bilder på deras djur. Det kan jag ju inte direkt säga nej till, så jag hoppas på att det blir några fina användbara bilder!
'
Bilderna nedan har antingen Emma eller Fellan tagit. Visst är dom härliga?(även fast jag inte fick ena bilden jag ville..) det mina vänner var en bra och härlig och somrig och njutbar dag. Dagen vi fick sommarlov och det var nog det bästa tänkbara vädret.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0