Vi gör oss redo

 
 Foto taget av min lillsasyster.
Midsommaren kommer! Hemma i mitt hus har vi alltid åkt ut till landet och firat med familjen och ätit massa gott i form av buffé av massa gottigt. Men inte i år. Maten kommer nog vara densamma men det är nog det enda. Jag hoppas på att det blir bra väder så man kan njuta av helgen och midsommar. Förutom mysiga midsommar så jobbar jag på. Ledig imorgon dock. Sen har jag massa vänner som rest utomlands nu, inte alls avis.. Men i slutet av lovet då är det min tur!
Nu hade jag tänkt avsluta min dag med en klassisk disney film. Det blev jag sugen på. Det var så länge sen, nostalgi. Helst hade jag ju velat ha kladdkaksmuffins och ett stort glas mjölk i mitt sällskap också, men man får inte alltid vad man vill ha så jag får nöja mig med min lillasyster så länge. Hoppas ni får en fin midsommar!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0