Många små problem kan göra lika ont som ett stort

Detta hade jag på mig här om dagen när jag skulle på min kära väns studentmottagning. Jag trivdes bra i kläderna ovan, men inget av plaggen är mina. Den fina tröjan är Nicolinas och den ypperliga kjolen är ingen mindre än Emmas. Mottagningen var ute vid mitt gamla landställe som vi var tvugna att sälja förra året. Det var så roligt att se henne igen, det var alldeles jättelänge sen. Och sen har vi ju Landet. Kan knappt beskriva hur mycket jag saknar det stället, landet, huset, vännen, naturen, bilderna, lukten, tystnaden, lugnet, natthimlen, sjön, badet, ja allt.
'
Annars så har mitt sommarlov börjat bra (det är helt sjukt att jag har sommarlov)! Jag fick sommarlov igår (fredag) förmiddag, för att fira åkte vi iväg, jag tog mitt första dopp i sjö, vi solade, badade, grillade korv, tog bilder. Jag åt sushi och njöt av vädret och värmen ute på kvällen med vänner (tog nästan ett kvällsdopp). Vi vann och matchen som spelades idag, jag var nära att göra ett andra mål (hade ju varit för bra för att vara sant om jag gjort 2 stycken en säsong!), sen har jag gått kvällspromenad och ätit godis. Nu ligger jag i sängen, proppmätt och hur trött som helst. Hoppas ni har det bra, hej då så länge!
emmalindmark.

nästan kvällsdopp räknas INTE som kvällsdopp! Jag är bäst. punk slut.



:D

2013-06-11 | 13:49:53
Blogg: http://jageja.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0