Jag behövde bara sitta där och vara i sommaren

Alla foton är från i lördags. Det vankades en liten middag för Felicia som fyllt 18 och klart att det ska firas! Det var också sjukt länge sedan (!) vi gjorde något sånt här. Trevligt och mysigt var det. Jag hoppas hon blev nöjd och glad över kvällen bara.
'
Efter det njöt jag av en helt pluggfri söndag, en söndag utan söndagsångest. Eller lite ångest blev det för att match skulle spelas i ett väldigt varmt väder samt att vi förlorade matchen vi behövde vinna. Idag har jag gjort absolut inget alls förutom skolan. Så skönt. Går in på sista veckan. Helt sjukt. På fredag får jag sommarlov. Jag hoppas och mer att sommaren kommer bli grym. Vet ni vad? Jag ska ju utomlands i augusti. Snart vankas det träning och nu vankas det mat. Ha det gött. Puss. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0