Vad händer om man inte är vacker och efterfrågad

Just i denna stund så håller jag på att somna. Men jag skriver ändå. Jag sov inte bra inatt. Jag skulle ju upp och jobba, jag vaknar första gången vid 04 och tror att jag försovit mig, men icke. Jag somnar om men vaknar igen och igen, flera gånger av att det är sjukt ljust i mitt rum och jag tror att jag försover mig. När klockan ringer 06.25 är jag inte pigg men jag pallrar mig upp ur sängen ändå, när klockan är ungefär 06.50 inser jag surt att jag har ställt klockan på en och en halvtimme för TIDIGT och ja, ni fattar. Jobbet slutade i alla fall tidigt, så ni ligger jag här hemma, på altanen, under markisen och tänkte läsa en bok samt äta lite mellis. Tog med mig lite bilder från dagen. Vi befann oss i rålis vid skateparken. Där fanns det bland annat nyfikna barn som bara var tvungna att stå och titta på när vi plåtade.

Emma J

Så snygg Emma!

Svar: Åh men tack detsamma hörru!! 😊
Emma

2013-09-04 | 15:06:09
Blogg: http://emmajohnsons.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0