Roadtrippin

Ni kanske kan gissa vad jag gör. Jag sitter i bilen, jag och mina föräldrar kommer väl sitta 6 timmar i bilen totalt. Jag är på väg till mormor i Halland, skummeslöv. Det ska bli mysigt, dock är ingen av mina syskon med. Hos mormor är det ett sånt där perfekt läge att bara vara. Man kan ta det lugnt, återhämta sig, nostalgia sig, äta gott och lite sådär. Sen så har vi ju det glorifierade havet och de fina sandstränderna här med sand som är så mjuk att man nästan blir galen på den. Synd bara att ingen av mina syskon följde med, men ensam med föräldrarna och morföräldrarna kanske har sina fördelar. Annars så hade jag planerat att hjälpa till lite också. Ni vet som klippa gräset och panta osv. Bilden nedan är tagen av Emma, det är en del av mig ni ser. Så länge får ni ha det bra!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0