''People don't realize this, but loneliness is underrated.

Idag är min katt sådär oemotståndligt söt. Hon har kommit och legat och mysit i min famn under hela förmiddagen. Så har vi rakat lejonrakning på henne mot alla hennes tovor och då är hon ju ännu med skör och söt (så är det idag, ibland är hon bara rent av irriterande). Hon är som en bebis.
'
Och oj vad jag fick kämpa för att få in några bilder från kameran till datan idag. Det ville sig inte. Det slutade med att jag fick ladda in mina bilder på en annan data sen sätta över dem på en USBsticka och sen in i min dator och då kom inte ens alla bilder med för det fick inte plats på stickan. Sen när jag skulle ladda in resten av bilderna dog kameran av batteribrist. Jag har faktiskt en massa bilder. Bland annat kanske några fina från mitt sommarjobb.
'
Mitt sommarjobb är en anledning till att jag inte bloggat. Blev helt slut av det, haha. Men när de som jobbar där fick reda på min linje jag går ville de att jag skulle ta med kameran och ta en massa bilder till deras nya hemsida. Och nej kunde jag då inte säga. En sak kan jag säga, de djuren ville inte stå still. Hoppas det blev några bra bilder haha. Om det blev det kan jag visa några här med. Och med detta tänkte jag säga att jag nog kommer komma igång och börja med bloggandet igen. Men jag kan inte lova något, hehe. Nu ska jag avsluta för jag tänkte bege mig ut på en springtur, måste hålla kondisen uppe under sommaren vetti. 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0