Du är som natten och jag är en vinnare ikväll

Idag har varit en slapp dag. Har legat i mitt rum på en fint bäddad säng (jag måste bädda min säng när jag går upp, måste, måste, måste) nästan hela dagen. Jag har läst ut min bok och tittat på serien jag är beroende av. Lugnt och skönt. Men sen har jag trappat upp mig lite och varit på en springrunda, kändes nästan för#%*@^<~ under tiden men bra efter.
För övrigt var jag på kesha igår på grönan. Hon var grym! Hon vet verkligen hur hon kan underhålla sin publik, man skulle verkligen inte beskriva hennes konsert som tråkig!
Bilderna nedan har jag lånat av Nicolina från hennes blogg. De är nog tagna av olika personer, ena av Nicolina, fast jag har svårt att tro att den första också är tagen av henne då det är hon och jag på bilden (det ser lite konstigt ut men jag har långkjol på mig). Bilderna är tagna förra veckan då Emma fyllde 18.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0