You’ll get by and get it your way

Foto: Jag | Foton från Emmas landställe, en härlig skog de hade där, perfekt för en lång skogs prommenad. Man kanske inte tänker på att jag fotar lite? Jag visar det kanske inte hela tiden.Men det ärtrotsalltlinjen jag går i gymnasiet, även fast jag typ är sämst i min klass, hehe. Alla är så duktiga i min klass! Och sen kommerjag där och ba; alltså jag ville byta skola och tyckte det var roligt att fotografera förut.. Men det är ju lite roligt ändå, med en estetisk linje, mer kreativt och mindre bara sitta hela tiden. Och jag kan ju bli bättre och utvecklas, hehe. Jag vill ju inte vara sämst i klassen heeela tiden hehe.. Annars så trivs jag ju bra i min skola och den ligger ju så bra till. I stan, det är mysigt. Aningen jobbigt när tågen krånglar. Nu blev det som det blev, och det blir nog bra.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0