Vad finare världen skulle vara om alla tänkte och gjorde lite mer såhär

if you give a little love you can get a little love of your own
Jag kan inte hjälpa det, jag blir så rörd när jag ser den här videon. Tänk er om alla gjorde som ovan,
världen skulle bli en trevligare plats och en finare plats. Kanske skulle det få folk att se miljöfrågan mer 
också? Jag menar om folk börjar tänka mer på folk i sin omgivning istället för på sig själva så kanske 
de skulle börja bry sig om sin omgivning också..? Bara lite så jag tänker en söndagskväll som denna.
 
Idag har varit en bra dag i övrigt. Jag sov ut, åt en god frukost, åkte in till stan, fikade en efterlängtad fika samt träffade 2 vänner som jag har roligt med. Sen så fick jag lite inköpt också. Seriöst. Jag skulle inte ens titta på något idag? Hur lyckas man med det? När man vill och behöver köpa plagg hittar man nada, sen när man verkligen inte ska hitta något eller när man typ inte ens tittar så hittar man. Men båda sakerna jag köpte var till pangpris. Det låter bättre. God söndagskväll på er alla!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0