Som kärlek i öronen

let her go- passenger

Jag har börjat älska den här låten ovan. Den är så bra. Som kärlek i öronen. Det jag inte älskar i låten är det allra allra sista. Efter en rolig helg och dag så ska jag nu gå och lägga mig och dränka mig i min kudde, just nu är jag inte på bra humör. Arg, ledsen, sur och trött. Hoppas jag känner mig tvärtom imorgon efter lite sömn och förhoppningsvis roliga besked.
 
 
Jag tänkte bespara er på detta men behöver få det ur mig. Min dag och kväll har varit bra, jag har gjort något vettigt under dagen, på kvällen har jag ätit middag med familjen och farmor som kom på besök. Min bror åker till Asien imorgon och är borta i 3.5 månader! så nu hade vi en trevlig middag med efterrätt och lite mysigt. Men det är nu på kvällen, det dog, jag kommer verkligen inte igång med min historia uppgift. Jag har fastnat och kommer ingen vart, jag har argument och orsaker i huvudet men jag kommer inte igång med början eller med flödet lixom. Så nu efter att jag har försökt komma igång ett bra tag är jag sittandes i köket med huvudvärk. Sedan så fick jag ett tråkigt besked, en visning som jag antagligen skulle fått gå fick jag nu inte gå på, det var ju inge roligt. Och jag är trött och har huvudvärk och jag kommer verkligen inte igång med min historia vilket är viktigt, viktigt, viktigt! Jag blir så arg på mig själv, för allt. Skönt att jag får en sovmorgon imorgon i alla fall. God natt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0