När vintern är som vackrast tar man vinterpromenader

Jag har tagit en fin vinterpromenad idag. I hagaparken, med delar av familjen. Det var mysigt, vi gick några kilometer, på isen, i snön, i solen. Min hy behöver all den D-vitamin den kan få just nu. De senaste dagarna har det varit ganska mycket, mycket att göra och jag har haft mycket för mig, men idag har jag bara tagit det lugnt, chillat, varit hemma och jag har inte pluggat. Jag behövde en dag som den här. Fast jag har huvudvärk, antagligen för att jag inte åt någon lunch. Jag har ett känsligt huvud alltså.. Imorgon väntas skolan och en casting för IMG Paris, den hoppas jag på! Denna helg har jag gått på ett antal castingar inför fashion week också, fy vad dåligt det gick, känns det som, men jag hoppas på att det gick bättre än det känns. Håll tummarna för att det inte gick så odugligt. Denna helg har jag också varit med några fina vänner. <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0