Live while we're young, eat what we want.

Foto: Emma Red: Emma/Jag 
Nu sitter jag och redigerar bilder i photoshop. Jag börjar faktiskt förstå mer och mer nu. Efter typ 1 år. Yes! Någongång ska jag väl kunna bli duktig på det.Träning ger färdighet. På bilderna ovan ser ni mig och Emma. En bild från förra fredagen då vi hade lite trevligt födelsedagsfika för mig och Nicolna. Det var så gott haha.
Idag efter skolan ska jag spela match. Är nervös, redan nu. Sen är det ju fredag idag också och jag har varit chokladsugen sen i onsdags och nu jag får jag äta! Oj herre vad tänker ni när ni läser detta..? Men jag försöker avstå från godis och massa onödigt socker på vardagarna och bara äta det på helger. Annars äter jag på tok för mycket. Men ha en bra fredag! pöss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0