För vi är bäst. För vi är obesegrade. För vi kämpar. För vi ger inte upp. För att vi älskar det vi gör. För att vi har roligt tillsammans.


Foto: Emma Flygare (emmaflygare.blogg.se) | Och som ni vet, fredag idag. Helg.
Denna helg kommer bli den första helgen utan fotboll, sedan när? Sen när hösten kom med andra halvan av fotbollssäsongen. Kanske. Kommer det vara skönt? Kommer det vara tråkigt? Jag kunde haft match i helgen, 2 faktiskt. Men inte med mitt lag. Jag ska iväg. Till Emmas landställe och ha det mysigt. Under 2 nätter. Med mina bästa. Utan fotboll. Men match med det bästa laget blir det på måndag igen. Mina fotbollsskor är paj. Jag behöver nya. Men nu kan jag tejpa. Ni vet silvertejp, supertejp. 
Anonym

cool

Svar: Jag vet!
Emma

2012-09-14 | 10:09:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0