Det finaste på jorden

Foto: Jag Modeller: Emma och Nicolina
Heeeemma! Min helg. Den har varit så fin. Tagit ett nattdopp i en lila/röd/rosa/blå/grön/gul pool under en himmel full av stjärnor med bästa. Det är något av det vackraste som finns, tycker jag. En himmel full av stjärnor varje centimeter på himlen. Så otroligt obeskrivligt vackert. Det ser man bara på landet. Annars har vi tagit skogsprommenad, tagit en massa bilder, plockat svamp, gjort efterrätt, umgåts, haft det bra. Det har varit en lugn helg med en del tjockande. Jag är i alla fall sjukt taggad inför matchen imorgon. Här ovan ser ni förresten två fina prickar, bilden tog jag för några dagar sedan då det var soligt väder.
Sugaarplum

åh gud vilken fin blogg du har!

Svar: Åh tack! Du vet inte hur glad jag blir av att du säger det! :) <3
Emma

2012-09-17 | 19:43:14
Blogg: http://vikanbaraleisekunder.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0