17 år i staden där jag växte upp

Foto: Jag grattiskort/spengar|olika choklader|en fin låda till mitt rum|tröja|biljett till teatern dirty dancing!! älskar filmen!
Idag är det min dag. Idag är det 20 september. Idag fyller jag 17 år. NU sitter jag och min lillasyster och knaprar på en mumsig kladdkaka till efterrätt. Till middag blev det hemgjorda hamburgare. Precis som jag vill ha det. Idag har jag inte gått till skolan, hehe. Jag har jobbat. Det blev så idag. Det var ett bra jobb. sedan kom jag hem till allt det goda och fina presenter. Jag fick det ovan + en jacka från monki, som jag tror att jag ska lämna tillbaka, den är jätte fin men lite kort i armarna och jag vet inte om den passar. Jag hoppas alla har haft en bra dag en bra dag som denna! puss 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0