When you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream

Jag är tillbaka! Jag ligger inte i matkoma. Efter att vi ätit på den härliga buffén så gick (åkte buss, var för lata för att gå) vi hem till Sara. Hon har den sötaste härligaste lilla kattungen, Sony heter han. Så otroligt nuttegull gullig! Sen hade jag jätte lust att baka kakor, sååå jag gick hem till min bästa lilla syster (jag har bara en) och bakade chocolate chip cookies med henne och hennes vän. Dom blev helt okej men dom hade blivigt mycket godare om vi haft med mer choklad, det blev lite för lite nu. Men med ett glas mjölk till så mums!
Nu har jag en lite tallrik kakor bredvid mig och jag sitter och ser på sitcom tisdag på femman. Humor serier. Älskart. 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0