sweet as sugar

Foto: Jag Modeller: Emma och den söta vovven är loke. Egentligen skulle vi tagit en promenad nu på kvällen, därför tänte jag att det var passande att visa den här bilden. Meeeen, ingen av oss orkade riktigt så det sket sig. hehe. Men jag har varit duktig idag ändå :)
'
Det här inlägget har varit uppe ett tag nu, jag har bara haft lite problem med att publicera det. Fråga inte varför..
Nu måste jag gå och lägga mig. Jag ska upp tidigt imorgon. Klocan 6. På en söndag. Igen. Jag ska göra en editorial plåtning imorgon för en Natalie Schutterman. Så jag ska vara på birger jarlgatan klockan 8 imorgon bitti. Skönt att man har lov på måndag. Men det ska nog bli roligt! Vi ska tydligen vara på en strand så jag skulle ta med mig en varm jacka samt varma skor. Det ska bli intressant. Men som sagt, jag ska sova nu. Innan jag blir för pigg. Hoppas ni har haft en fin lördag kväll, pyss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0