Närmare än du tror, större än du anar.

foto:jag
idag har varit en bättre tisdag. Trots det verkligen otroligt tråkiga vädret. Det har regnat och blåst hela dagen och regnet har liksom piskat ansiktet. Men jag gick i skolan på förmiddagen sen åkte jag iväg för att jobba lite. Det var roligt. Jag tycker alltid att det är roligt att jobba och modella. Efter det var det hem för att rida. Vad jag saknade det förra veckan. Och bra gick det också. Härligt. En bättre tisdag. Imorgon har jag plugg framför mig. Kanse något roligare också... ;) Maybe you will see! Natti. 
En snabb fråga bara, skulle ni tycka det var roligt om jag visade lite mer bilder från de modelljobb jag gör? 
Emelie!

Ja det skulle vara roligt! För vi lite mer 'normala' personer vet ju inte riktigt hur det ser ut på alla olika och hur DU ser ut. Men kommer du släpa med dig en stor systemkamera då?

2012-11-27 | 23:01:09
Anonym

Ja, det är klart vi vill se bilder!!

2012-11-29 | 23:33:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0