Sneaky förrådet fylls på

En liten sneakpeak. Från min instagram. Ni kan fälja mig där också, mitt användarnamn är -> emmakung <- follow me. Modellen på bilden är ingen mindre än min kära lillasyster. Jag hade en liten photoshoot med henne idag, jag behövde fler bilder till ett projekt. Hon har också instagram där hon heter -> ahlinen <- follow her too, tihihi. Då skulle hon bli gadiligladglad.
'
Idagidagidag. Dagen dagen.. Min träning gick inte så bra, missade boller, träffade fel på bollen, pasningar gick åt tjotaheiti, jag gav upp och ja så. Men efter var det styrka då gav jag lite mer ändå. Nu, eftersom jag är estetaren i familjen, ska jag göra min kära storebrors studentkort. Detta måste bli bra. Sen ska jag gå igenom bilderna från idag. Sovmorgon imorgon Pussen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0