Fade in to the light

Foto: Jag | Lite vanliga bilder som jag tagit, jag tänkte att jag skulle bjuda lite på det, det var länge sedan.
Jag kom att tänka på att jag har bilder och en bra kamera. Varför inte visa lite sådanna bilder oftare istället för en massa ipodbilder.
Nu sitter jag och pluggar (läs: försöker men det går inte bra) men Emmsipemmsi kompis. Jag har ett dumt prov på torsdag sedan matte. Och jag måste återgå till mina instuderingsfrågor. Och vet ni? Jag har en sak att säga. Jag var påväg med värsta inlägget förut men sen när jag skulle blogga så bara slocknar allt och det är strömavbrott.. Som håller sig till natten. Men nu är allt på igen. Weho. Men somsagt, nu ska jag återgå till mina instuderingsfrågor (suck). Men måste göras. måste göras. Pussen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0