caterpillar in the tree, how you wonder who you'll be. can't go far, but you can always dream

Foto: Emma flygare (justfaith.blogg.se) På bilden: Jag. | Hihi. Dessa bilder tog Emma igår om jag inte minns fel.
Jag vaknade imorse och tänkte att; snart får jag inte sova mer, snart måste jag gå upp från min mjuka säng. Men sen kom jag, som alla andra, är lediga idag. Så skönt. Jag har nyttjat dagen med att inte stressa. Åkt och handlat med älskade mamma. Jag fick ett par skor (kan visa sen!) och sen köpte jag lite hudfärgade, tråkiga, underkläder. Lite behövande sådär.
Och jag tänkte säga att jag faktiskt också plockade med mig kameran igår när jag och vännen min var ute och gick. Jag bara undrar om det blev något bra eftersom mitt objektiv är lite argt på mig nu. Det var inte med flit, hehe.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0