Stockholm i vår

Foto: jag Modeller: Emma, Felicia och Emma. | Jag har vandrat i stan idag med flickorna ovan. Det var så varmt & vackert.
Stockholm står i vår! Det var härligt att gå igenom halva stan idag för att sedan få reda på att museet vi skulle till var stängt. Jag hade med mig kameran så jag tog en massa härliga bilder som jag kommer visa allt eftersom. Bilden ovan är en. När jag kom hemm så gick jag på en lite prommis med Ebba och Emma. Vi gick i vårvädret med hunden och pratade. Sedan var det träning. Åh vad jag hade saknat dig träning! Var så underbart att vara med igen efter förkyldning. Nu är det sova. Gött. God natt, pyss!
emelie

Jag gillar när du visa mindre bilder när det är från t.ex. mobilen eller om det är lite mindre 'viktiga' bilder, som nagellacken nedan. Men när det är mer fina och kvalité bilder så vill jag se dem stora! Det blir finare och man ser bättre. Bara ett tips :)

Kramis.

2012-03-12 | 22:39:37
emma!

Svar Emelie: Så kan jag göra, tack för tipset! :)

2012-03-13 | 16:57:36
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0