Jag grinar i en halvtimme

Heej! Jag var ju på bio igårkväll med DJ, Emma och Linda. Filmen vi såg hette this means war. Den var så himla bra! Och rolig. En film som föll mig helt i smaken. Det var action, romantiskt och roligt. Fast det hade ju inte skadat om det hade varit lite mer action i filmen, alltså boom och pow och grejer. Ni fattar? Och hon som spelar i legally blonde, är med i denna filmen med och hon är ju så snygg tycker jag! Värd film.
När jag kom hem så var jag sugen på lite mer film så jag satte på the last song. Åh jag sitter och grinar konstant i en halvtimme sen lite av och till sista timmen. Den är så fin. Ännu en film som jag älskar. Jag rekomenderar den filmen starkt.  Dessutom är ju han Liam Hemsworth väldigt snygg också. Herre min skapare, allt sitter i filmen. Och dessa två är så söta i filmen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0