Han bara är. Så söt och fridfull.

Foto; jag
Inget verkar gå som jag vill nu. Idag var jag taggad till träning. Jag ville spela match och springa och komma ikapp med det jag missat. Halva träningen går och jag trampar, jag trampar snett, jag ramlar, jag faller, det gör ont. Nu har jag en stor svullnad på min höger fot samt en stukad/vrikad (vet inte skillnaden) höger fot. Inte kul. Jag har lust att skrika gråta sparka springa skrika mer och skrika högre. Jag kommer bli så nedrans otränad. Jag som kände, för en gångs skull, att jag hade hållit igång bra under vintern och att jag var någorlunda bra tränad. Jag hoppas inte det försvinner också. Imorgon är det fredag, hoppas det blir en bra fredag annars kommer jag deppa ihop helt. Nu är det sent och jag ska sova. God natt och sov gott! pyssss på kinden.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0