Fick inte längre säga oj, men nu gjorde jag det ändå sen igen och igen. oj.

Ojojoj. Jag har haft lite för mig i helgen därför fick bloggen lida då jag inte fått tag på en data eller tiden. Men jag har gjort drt som jag skrev i inlägget nedan. Det har varit en grymt värd helg. Love. Fast det blev dock ingen vintage-mässa, vi tog en vårpromenad ner till centrum och köpte glass samt lyxade till det lite med det ni ser på bilden nedan. Nomnomnomnoooom.
'
Jag var och såg hungerspelen i fredags. den var såååååååååååååååååååååååå bra. Och såååååååååååååå bäst. Älskar den! och böckerna in my <3 hehe. Nej men jag rekomenderar stark filmen och böckerna, se se läs läs. Jag längtar tlll nästa film. Tönt.
'
Tjejer, laget, vi var bra idag! En grym vinst med 3-2, första matchen. Inte illa. Nu håller vi detta uppe och inga sura miner. Det är klart det finns saker vi behöver träna på men det tränar vi på! Det var ju en träningsmatch. Bästa. Sov gott alla. Pusspyss
Foto: Jag | ser det gott ut eller vad?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0