Det visade sig. Bokstavligt talat.

Åh idag såg jag en massa blommor. Eller massa och massa, men några i alla fall. Det var fint. Jag gillar blommor. Min dag idag har varit seeeeg och trött och ganska tråkig och ganska inte så bra. Nu har jag huvudvärk. Jag sov väl inte sådär världsbäst i natt. Men nu är jag duschad och fräsch och ska byta sängkläder. Juste måla naglnarna ska göras också. Idag såg vi på en halvt meninglös film på engelskan men den var bra och lite rörande. Den får en att titta på livet lite. In to the wild, heter den om jag inte minns helt fel. Den är lite seg men värd att se. På torsdag har jag bestämt att jag ska kunna vara med på träning.
'
Med tanke på att jag såg lite våriga finfina blommor idag och det fick min dag att skina lite (läs:jag gillar blommor, dom är så färgiga och fina och hjälper till att ge färg till vardagen) så bjuder jag på dessa sötingar. Pyss.
Foto: jag | söt va? Jag tog dessa bilder för ungefär ett år sedan, alltså förra våren.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0