Det som snurrar i alla bloggar just nu. Mello

Alla såg mello antar jag? Det är alltid så innan mello. Man tänker egentligen titta men man säger det inte. Man hatar det men endå sitter man som klistrad framför TVn när finalen går på TV. Jag är sådan. Jag verkligen HatÄlskar det. Jag tycker fel vann. Danny var värd det så mycket mer. Men Laureen hade/har en grym låt men Dannys framträdande var bättre och han leverarade med en bra låt han med. Man riktigt såg att han blev besviken. Andra plats igen. Han var verkligen värd en första plats. Han skulle vunnit. Hela mello handlade igentligen om Laureen och Danny. De andra var förstås också bra men i det stora hela så handlade det om dem. Jag skulle kunna fälla en tår för Dannys förlust. För det var just det det var för honom ikväll, en förlust. Jag kan säga det om och om igen men han förtjänade det mer och hade ett bättre och coolare framträdande. Framträdandet är viktigt tycker jag och jag är inget stort fan av Laureens 'dans'. Medan Danny, han är så duktigt på att dansa! Och hans framträdande var så coolt och bra! Nedrans att Danny inte vann. Jag blev lite besivek typ. Haha. Tänk då hur han känner det. Stackaren. DANNY SKULLE VUNNIT.


Bilder tagna från google.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0