Caterpillar in the tree, how you wonder who you'll be. can't go far, but you can always dream

Foto: Jag Modell: Emma (jageja.blogg.se) | gammal bild, förra vintern?
Idag var det fotbollsträff som gällde. Det var nedrans roligt faktiskt. Vi körde lite lekar och tävlingar och sedan lunch och spelidé efter det. Sen var det några som stannade och körde lite fotboll efter, jag stannade inte så länge för jag känner mig så hopplös när jag bara haltar fram där på kryckor och missar bollen och foten gör ont. Igår sov jag hos Emma, innan var det häng med sköna typer men jag var inte alls taggad. Vet inte varför. Jag var trött och inte på humör alls. Jag hade typ lust att mysa och titta lite på film så jag var rätt off hela kvällen. Usch jag måste varit grymt tråkig. Ikväll däremot är det filmmys och middag som gäller. Nu ska jag ner och köpa lite grejer till middagen samt godis. Hörs någon gång. Pusspusshej!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0