Blommar ut

Jag sitter i skolan och chillar lite. Eller nej, jag chillar inte. Jag skriver svenska. Men jag har svårt med det. Hatar det. Det svåraste är nog att komma igång och få igång skrivandet. Jag gillar ju att skriva, jag förstår inte problemet. Men jag är lite rädd för att bli mer besviken på min prestation, även fast jag har varit nöjd med min prestation efter varje arbete jag gjort i svenskan. Men alla har visat sig i besvikelse. Och jag blev så arg på mamma igår angående detta.. Inte kul.
'
Men jag ser fram emot helgen! Den ska bli rolig. Ikväll är det premiär som gäller. Imorgon ska jag vara med bästa Josefine och på kvällen är det sleepover hos Emma. Söndag är det match! Jag hoppas på att jag ska kunna spela lite, men jag ska nog inte få upp min förhoppningar för mycket. Men bara att titta på och heja när det bästa laget spelar match kommer bli toppen.
Bjuder på mig själv här ovan lite. Alltid lite kul att se på fula bilder på mig, eller? Heheh. Men njut av det härliga vädret idag!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0