And I know I was wrong, but I won't let you down

Foto: Jag Fötter: Emma Lindmarks jageja.blogg.se | Gammal bild jag kör med nu! Ni kanske har sett den innan?
Min dag började kvart över 6 imorse. Nu är jag trööt. Men jag hittade ett par finfina jeans på H&M idag. Jag hoppas jag kan få dem. Jag har blivit dålig på att uppdatera? Och bilden ovan har verkligen inget att göra med inlägget.. Nu är detta lite överallt. Jag har inte så mycket mer att skriva, förutom att jag hittade ett par fina jeans idag spm jag vill vill ha.Jag kom på att jag använder typ bara mina svarta jeans nu för tiden. Jag vet inte riktigt varför, det bara blir så. Lite tråkigt egentligen. Därför behöver och vill jag ha nya :) Vad blev detta egentligen? Ledsen för detta. Nu snart är det greys anatomy. Ha det bra. pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0