Nej, jag är. Jag är inte beredd att gå än, inte än. Nej, jag är, Jag är inte beredd att gå.

Foto: Jag 
Hehe tjaaa! Jag gillar rubriken på mitt förra inlägg.. Efter det försvann jag ju liksom lite. Men jag tog en liten tyst-inte-säga-något-utan-bara-ha-bloggpaus. Kanske märktes? Men det har varit mycket nu med jobb och vänner och husdjur och mycket. Jag tänkte blogga öite nu. Men det beror på om jag har några bra bilder att visa. Annars blir det så tråkigt att se på och tråkigt för mig för då har jag ju inga bra grejer att visa. Och det är ju lite det jag vill med bloggen. Typ visa bra eller roliga grejer och skriva lite. Som de flesta andra kanske. Och nu ska jag dra ut. Det blir nog kul. Vi hörs när vi hörs. Puss! 
 
Frida

sv: jaa, en het brud var det ja :)

2012-06-29 | 22:21:02
Blogg: http://fridaelm.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0