Gråt ut kära du det är lika bra och tyck synd om mig nu


Foto: Jag Modeller: Malin och Clara
Förra veckans väder.. Saknat mig? Jag tänkte i torsdags att jag har ingenting planerat i helgen. Sen kom jag på att det var ju studentfirande i fredags, ridning och match i lördags och sen har jag jag dömt matcher mestadels av denna dag. Jag hade nog lite planerat ändå. Det var meningen att jag skulle skriva svenska också, men jag vet inte vad jag ska göra.. Åh juste, jag berättade inte, jag och min lillasyster gjorde världens godaste kladdkaka igår. Vi lyckades verkligen! Vi tog också 2 rutor blockchoklad som vi delade till småbitar och sen tryckte ner i smeten sedan in i ugnen och ojojoj vad gott det blev! Det kan jag bara tipsa om! Alla borde pröva. Ni får se mummmmsiga bilder sen! Nu ser jag på film. på kanal 3. Trubbel i paradiset. Pyss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0