För du har tagit studenten, för du har tagit studenten, för du har tagit studenten, fy fan vad du är bra!

I helgen har det varit studentfirande i huset. Det har varit mycket trevligt och roligt ska jag säga. Denna helg, helgen innan det omtalade sommarlovet kommer har varit väldigt bra och jag får säga det själv. Ganska lugn men bra ändå. I fredags var det ju studentfirande, i lördags började jag dagen med en sjukt rolig ridlektion som varade i 2 timmar, fortsatte dagen med att se på en grymbio, snow white and the huntsman, den var verkligen grym i min åsikt, och idag har jag både jobbat och tränat. Jag har dömt match och sen så följde jag med och sprang sedan gjorde jag styrka och nu har jag bakat muffins åt hela klassen. Det låter bra tycker jag. Fast nu måste jag göra svenska, suck. Jag tänkte lägga in 4 snabba bilder från helgen sen. Hörs. Pussen!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0