You didn't know, huh?!

3 saker ni inte vet om mig..

'
- Den som får mig skratta mest, i alla fall i min familj, är min storebror. Ni som känner mig; tro det eller ej. Han vet nog inte om det själv hela tiden och vi kan verkligen vara varandras motsatser och fiender ibland och han kan göra mig hur irriterad som helst. Men i det stora hela är det han som får mig skratta som mest i familjen. Han är en utav dom roligaste personerna jag vet, även fast han kanske inte vet om att han är rolig själv hela tiden..
'
-Jag stör mig på när dom uttalar E iställer för ÄR i TV reklamer..
'
-Jag måste alltid fälla ner toalocket, det måste alltid vara stängt. ALLTID..
Emma

Jag håller verklige med om de 2 sista!! ;)

2012-01-14 | 23:17:59
Blogg: http://fromdaystoyears.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0