We call it wild. Because it is wild.

Sent blev det idag. Men det bara blev så. Jag har gått på tröttenergi idag. Ni vet sådan energi man får när man är alldeles för trött så att man blir pigg. Kanske ni inte vet. Men sådan energi har jag haft. Ena stunden legat och sovit på bänken, andra stunden varit pigg. Jag har sovit dåligt/lite de senaste 2 nätterna och jag la all min sista normala energi jag hade kvar på provet vi hade imorse. Var en viktigt prov. Efter det så var jag lite halvt borta hela dagen. Tur var att jag åt väldans god middag. Värsta lyxen enligt mig. Nu ska jag sova och drömma sött. Imorgon är en stor dag. En jobbig dag. Måste sova. Vill vara pigg. SOV GOTT PÖSS.
elin

Hej!

Jag tycker du ofta får till bra rubriker! Tar du dem från någon sida eller andra bloggar eller kommer du bara på dom? För jag själv har svårt med rubriker.. Kram :)

2012-01-17 | 23:23:31
Emma

Det märkte vi.. ;) (att du var helt borta ibland)

2012-01-18 | 07:50:48
Blogg: http://fromdaystoyears.blogg.se/
emma!

Svar till Elin:

Tack så mycket! :) Jag tycker själv att det är svårt med rubriker och ibland kan det ta tid att komma på någon, men jag tänker bara på vad inläggen handlar om sen omformulerar jag orden. Ibland blir det bra :))

2012-01-18 | 21:00:29
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0