Gone with the wind


Foto jag
Hej fina underbara gudomliga läsare! Haha skoja vi tar om det där..: Hejsan alla fina läsare!
Idag, idag,idag. Sov jag till 11. Gjorde god frukost. Städade lite. Åkte in till stan. Bakade kladdkaka. Det har jag gjort idag. Nu har jag huvudvärk. Vete f*n varför. Är sjukt trött också. Jag tänkte sova nu. Men för att sova måste jag byta om till pjamas, tvätta av mig sminket, ha ansiktsvatten i ansiktet, smörja in mig på ryggen och bröstet, ha fuktgivande kräm i ansiktet och borsta tänderna. Vad skönt det skulle vara att bara behöva borsta tänderna. Men det går inte. Om jag somnar såhär jag jag 10 nya finnar i ansiktet när jag vaknar.. Oj hjälp vilket muntert inlägg. Jag känner mig inte så munter. Tänkte fixa mig nu. Pöss.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0