Fredag, lördag, söndag. Le week-end.

HEY! Det känns som om jag bloggar ofta minst på helgerna? Det borde väl vara tvärt om? Fär på vardagar är det ju plugg, skolan, fotboll med mera. Men det är faktiskt så att man gör mycket på helgerna också. Som typ sova.. nej men typ sova, vara med vänner, typ det..? Men jag tänkte dra lite snabbt vad jag har haft för mig bara.
I fredags efter skolan så träffade jag Emma med Emma. Sen på kvällen var vi hos en buddy i bromsten. I lördags började jag dagen med ridning, har träningsvärk nu, sen på dagen var jag med josefin och då bjöds det på mycket skratt. Jag behövde en bild på henne till ett arbete så det blev lite fotande också. Sen på kvällen gick jag på en träning och senare på kvällen hade jag en mysig chillig hemmakväll. Måste säga att det var jätte skönt. Var så trött. Jag bara drack läsk, åt godis, smaskade på lite chips, såg på gladiatorerna ( det är standard nu, älskart) och tittade film. Ni kanske inte tycker det låter värt, men det var ett litet tag sedan jag bara satt hemma och åt en massa gott till bra TV. Puss!
Foto-jag Modell- josefine | Från igår. Det blev några bra foton mellan allt oseröst ;)
SOFIA

Hej fina du, ville kika in och önska dig en fin Söndag KRAM

2012-01-29 | 15:44:36
Blogg: http://bysofia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0