Sorry but I do not have nothing to you

Hey! Detta kommer nog inte bli något roligt.
Då menar jag inlägget. Har träffat några vänner idag och varit i skolan. Somnat på första lektionen för att sedan fucka upp den andra. På första lektionen hade vi estet (tråk) och andra hade vi idrott, då vi hade dans, då vi hade street. Det var skit kul, men jag sög. Jag borde verkligen tagit på mig mjukisbyxor istället för tajta springbyxor, såg verkligen dum ut.. Men han snubben som lärde oss, klassen, var jätte bra och rolig. Nu måste jag tyvär gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Jag slänger in 3 tråkiga bilder på mig, det var det det blev. Jag har visat alla 3 i tidigare inlägg dock.. Dags att plocka fram kameran och börja plåta lite? Ja.
Jag hoppas jag får en bättre natt i natt än förra. Förra natten var seriöst den längsta natten jag varit med om. Sov så himla dåligt, mådde så dåligt och drömde så konstigt. Behöver mig sömn. God natt och pöss! <3
Emelie!

Jag tycker det var tre fina bilder på dig, ävan om vi sett dem förr. :)

2012-01-12 | 11:38:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0