Nytt och fresch

Hejhej! Emma och Emma var nyss här. Vi bakade lite kladdkaka och tittade på mamma mia som går på TV. Vi var så himla sugna på det så vi bakade. Heh. Men det är fortfarande helg än. Jag har inte hört av mig så mycket i helgen. Men har haft mycket för mig. Faktiskt. I fredags hade vi temadag med sång och dans. Värt. Efter det bio med fina prickar. Vi såg en vecka med marilyn. SKIT BRA! Rekomenderar! Jag som älskar Marilyn. 
Efter det, senare på kvällen träffade jag bästa. Vi har hos en kille jag inte träffat förut, men nu har jag, och hade det bra. Fast förutom den lilla detaljen att vi såg på skräckfilm (!). Paranormal activity 3! OMG, läskig! Jag satt och kramade ihjäl handen på killen som satt bredvid mig och blundade mig igenom det läskigaste. Åh herre vad läääskig! Det är roligt med skräckfilm för att det är så läskigt och man tränger ihop sig. Men det är inte roligt med skräckfilm för att man blir så j*vla rädd.
I lördags så red jag på morgon. Gick väl sådär. Lite till och gråtgränsen, hehe. Sen åkte jag till stan och gick i favorit affären. Och efter stan var det träning, igen. Det var inomhus och vi spelade mest bara match. Skit jobbigt. Sen på kvällen så åt jag chokladmousse och citronfromage. Det var enklast och minst smärtsamt så. Och idag har jag tränat, igen. Härligt.
Veckan gick att rädda med en bra helg! Behövde det.
'
Ska gå och lägga mig nu. Har nya fräscha lakan. Alltid en skön känsla att gå och lägga sig med nya sängkläder. Tänkte läsa något kapitel i engelsa boken sedan sova. Imorgon är det måndag. Då hörs vi igen. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0