Måste skriva av mig om denna dåliga vecka..

Jag vet inte ens om jag orkar det. Vill inte upprepa allt skit som hänt under denna vecka. Nu är jag trött och sliten och har ont i munnen. Men jag har lust att bara skrika. Ibland vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vill bara åka, åka, åka, åka. Gömma mig. Komma tillbaka när jag är redo. En bra sak har hänt i veckan. Men det hoppet håller på att brinna ut på grund av min oro. Måste fan börja tänka mindre, Vill slå mig själv i huvudet ibland. Hoppas det blir bättre imorgon. Borde inte säga det här men vad kan bli sämre? Imorgon är det fredag. Slutet på veckan. Skönt. Har temadag imorgon så det är väl något att se fram emot. Fast jag ska sjunga kör och dansa..? Alla roliga kurser var upptagna så jag tog de kurser med bäst schema. Kör och bollywood-dans, here I come.
Bilden är från nyårsafton. Tagen och redigerad i Emmas iPhone. puss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0