Man öppnar garderoben och väljer

Bilderna tagna med min grymma (not) datakamera.
Kofta-(lånat av lillasyster) ginatricot | Linne- JC | Byxor/chino&skärp- Cubus | love/peace ring- fått från JC | Tunn silverring- fått från åhlèns(?) | armbanden vet jag ej | Earcuff (fake...)- glitter | örhänge vet jag ej.
Bilderna är inte så bra och ganska tråkiga. Inte så personliga heller men mitt ansikte vill nog ingen se endå. Är röd om nosen och har papper i näsan för att jag blöder näsblod, gör alltid det är jag är förkyld.. Men jag hade lust att lägga ut min outfit idag. Kanske gör det lite oftare nu? Ingen ve.t. Pöss.
clara

Hejhej! Du borde lägga upp mer outfit bilder! :))

2012-01-11 | 21:55:08
Blogg: http://claravem.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0