Gina

Ginatricot är inte min favorit affär precis. Jag brukar inte tycka de har jättefina kläder, de har dålig kvalité och jag tycker det är lite dyrt för den dåliga kvalitén. Men idag så hittade jag något snuggt! Tyvärr ger inte bilderna nedan kläderna rättvisa men jag älskar shortsen, sen så hittade jag, Emma, en fin tröja som hade virkad spets där bak. Älskart! SHortsen är verkligen fina tycer jag! Jag hittade dom och sen var jag bara tvungen att pröva. Kommar nog köpa dem när jag har pengar.. Jag älskade också det virkade på den vita t-shirten. Skulle vilja ha hela virkad. Tror bikbok har en sådan? Får kolla efter det. Sund att bilderna inte ger plaggen rättvisa. Juste! hehe, angående idag så åt jag min första hamburgare, cheseburgare, sen tandställningen! Det var mums. Hehe.
Nicolina

Alltså åh! Du är så snygg Emma! <3

2012-01-27 | 23:12:17
Blogg: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0