Fredag den trettonde-

Idag såg jag ut såhär. Bilderna blev lite tråkiga så redigerade upp dom lite så dom blev lite roligare. Jag vet inte rikitigt hur jag ska göra för att få till en rolig outfit bild, något förslag? Bilderna hade liite bättre kvalité iaf ;)
Jag hade verkligen inget att ha på mig imorse. Fanns inget tyckte jag. Så när det blev ont om tid så slängde jag på mig det ovan, ett säkert kort att spela på. Det blev lite tråkigt och enfärgat så livade upp det med smycken.
Linne-H&M | Skärp-H&M | Jeans-ginatricot | halsband-julklapp, glitter | Jag hade vinröda converse till det och sen en rosa klocka och lite ringar. Det blev tyvärr inte med så mycket på bild. Jag gillar inte blixt. Pöss
Emma

Braa Emma! Jag kommenterar i din blogg när vinnaren är utsedd :D

2012-01-13 | 22:20:31
Blogg: http://fromdaystoyears.blogg.se/
LINNEA

inge otur under dagen? :)

2012-01-14 | 14:08:35
Blogg: http://linnea

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0