Först känns det bra, sedan kommer värken, då känns det lite bättre.

Min kropp kommer värka imorgon.
Jag hade en sjukt jobbig (men givande) styrketräning med laget idag. Det var grymt jobbigt. Det som jag behöver. Jag har redan träningsvärk i mina axlar sedan ridningen igår. Jag känner nu att jag kommer känna imorgon. Ojoj. Sen på kvällen imorgon har vi träning också, då skulle vi antagligen köra mycket fys. Det är hårt nu och jag måste säga att jag gillart. Än så länge i alla fall ;). Jag har också insett att jag måste bli lite nyttigare. Och då menar jag inte att jag ska äta en massa sallad, utan mer att jag ska dra ner på sockret lite. Äta mindre socker och mer vad kroppen behöver. Men det får jag ta tag i imorgon. Nu har jag just köttat mig igenom 30 fakta sidor. Höll på att somna. Nu ska jag gå igenom ett papper sedan sova. Imorgon kommer måndag. Ska försöka ta den med storm. Och nu ska jag ta natten med storm och sova gött. Sov gott pöss. Juste. Bjussar på bilden nedan också. Jag och Emma står i kön till McDonalds när denna snubben kommer in med coolaste jackan. Behöver inga andra ord än; Jag Vill Ha Den Jackan. Fotografen är Felicia.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0