Fan vad nice att dom har ett bra liv

Jag ligger och läser alla storbloggares bloggar. Så som kenzas blogg. Hon är ju utomlands med hennes livs kärlek och går på stranden i massa nya kläder med ett stort snyggt leende på läpparna, helt osminkad. Jag skulle vilja vara i hennes skor bara för en dag.
'
Nu ligger jag i min säng och har lite ångest för att skolan börjar nu igen. Har min sista lediga dag imorgon. Då skulle man ju kunna tänka sig att jag ska njuta och så. Men jag tänkte gå upp tidigt och göra svenska uppsats... Men den svenska uppsatsen inkluderar film och film inkluderar cola och chips, hehe. Ikväll tänkte jag gå och lägga mig tidigare, läs: tidigare. Inte tidigt. Det kommer jag inte lyckas med. För övrigt mår jag ganska dåligt. Har mycket i huvet och har blivit smittad. Är förkyld. Jag hostar, jag snyter mig hela tiden, jag är täpp i näsan, halsen smärtar. Fuck. Nu ska jag se lite på Blades of glory på femman. Den är rolig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0